fbpx

איך להפוך אוקיינוס אדום לאוקיינוס כחול??

רובנו בעלי העסקים, קטנים כגדולים פועלים פחות או יותר באותן נישות , זהות או מקבילות.
כתוצאה מכך התחרות בשוק גדולה מאוד מה שנקרא בסלנג הכלכלי "אוקיינוס אדום" אוקיינוס שהינו רווי ב"דם המתחרים".
אז איך נייצר לנו אוקיינוס כחול ? בשוק מלא מתחרים !!!
 
אסטרטגיית האוקיינוס הכחול אומרת : במקום לנסות לנצח את המתחרים שלנו, אנחנו צריכים להפוך אותם ללא רלוונטיים.
 והדרך להפוך את המתחרים שלנו ללא רלוונטיים ולהפוך את האוקיינוס האדום רווי הדם לאוקיינוס כחול שקט ועתיר לקוחות, היא למצוא נישה שבה המתחרה שלנו לא קיים !!!
 
לדוגמה : אתה מדריך כושר ובמקום להיות עוד מדריך כושר, שמאמן בחדר כושר או מאמן לקוחות פרטיים בביתם (וכאלו יש בהמונים).
תחליט שאתה מדריך כושר לחולי סוכרת או לאנשים שסובלים מלחץ דם גבוה, תייחד את האימונים שלך ותתמקצע בלאמן אנשים לכושר או משקל בריא , תוך כדי שימת דגש על שיווק ומיתוג ייחודי של מחלת הסכרת או לחץ דם גבוה.
תוכל ליצור לעצמך נישה שבה המתחרים שלך , לא נמצאים .תיצור לעצמך אוקיינוס כחול.
 הרעיון הוא לייצר נישה שאין למתחרים !!!
במקום לנצח אותם בנישות הקיימות, במקום להוריד מחיר, או לתת יותר , או לפרסם יותר.
 תמצאו את הייחודיות שלכם, את הבידול , את הנישה שלא קיימת אצל המתחרים שלכם.
 אני בחרתי לשלב רוח וחומר , תכנית עסקית וקלפי טארוט.
 
איך אתם בוחרים לייצר לכם אוקיינוס כחול???
 
ולמי שרוצה להרחיב בנושא , אני ממליצה על הספר : אסטרטגיית האוקיינוס הכחול /פרופ' וו'צ'אן קים ופרופ' רנה מוברון

אולי גם זה יעניין אותך...

הכי טוב שנדבר

אפשר לשלוח לי הודעה בטופס הזה או להתקשר: