fbpx

כללי:

אתר shachar-shachar רשאי לבצע שינויים ועדכונים בכל עת, ללא צורך בהודעה מוקדמת וללא מחויבות כלשהי. כל שינוי, כאמור לעיל, ייכנס לתוקפו מיד עם הצגתו באתר.

השימוש באתר יהיה בכפוף לתנאי השימוש שהיו בתוקף במועד בו נעשה השימוש באתר בפועל.

אין להשתמש לרעה באתר, במידע שבו ובשירותים שהוא מציע.

אחריות:

האתר מוצע לשימוש כפי שהוא. המידע המופיע באתר עלול להכיל טעויות, אי דיוקים טכניים ואף שגיאות דפוס. האתר לא יישא באחריות לעדכניות המידע ו/או לדיוק או השלמות של מידע כלשהו שפורסם ו/או
לאי התאמת האתר לצרכי המשתמש או לאי יכולת להשתמש בשירותי האתר.

היה ובאתר ישנם קישורים והפניות לאתרים אחרים, יש להדגיש כי הוא אינו נושא באחריות לתוכן הנמצא באתרים אלו. מידע זה הינו באחריותו הבלעדית של מקור המידע ו/או האתר שאליו נעשה הקישור.

shachar-shachar וכל מי מטעמה, לא יישאו בכל אחריות שהיא כלפי צד כלשהו עבור נזקים ישירים, עקיפים, כספיים או אחרים, מיוחדים או כל נזק אחר, שייגרמו כתוצאה משימוש באתר זה, מהסתמכות על המידע שמופיע בו או באתרים המקושרים אליו, לרבות ומבלי למעט באובדן רווחים, הפרעה למהלך העסקים, וכל נזק אחר וזאת גם אם מי מהמוזכרים לעיל קיבלו מידע בדבר האפשרות לנזקים האמורים. למען הסר ספק, למשתמשי האתר לא תהיינה כל תביעות ו/או דרישות ו/או טענות מכל סוג שהוא כלפי האתר ו/או כלפי shachar shachar ו/או כלפי כל מי שמטעמה.

שמירת זכויות:

כל החומרים המתפרסמים באתר, בין השאר: טקסטים, תמונות, קטעי שמע, קטעי וידאו וגרפיקה, הינם בבעלותם הבלעדית של shachar shachar.

shachar shachar מאפשרת לגלוש באתר, לקרא ולצפות בדפים המפורסמים בו ואף לשמור מידע זה לצרכים פרטיים בלבד ולא מסחריים.

אין לשנות, להעתיק, לפרסם, לבצע בפומבי, לשדר, להעמיד לרשות הציבור, ליצור יצירה נגזרת, למכור או להשכיר מידע זה בכל דרך שהיא, ללא הסכמה מראש ובכתב של shachar shachar .

ניתן לעשות "שימוש הוגן וסביר" בחומר המופיע באתר, על פי הכללים הקבועים בדין, כגון: ציטוט סביר מתוך האתר תוך ציון מקור הציטוט.

חל איסור מוחלט לבצע בחומרים שבאתר כל סילוף, שינוי, או כל פעולה שיש בה הפחתת ערך, העלולה לפגוע בכבודו או בשמו של בעל זכויות היוצרים.
shachar-shachar עושה מאמצים לפעול בהתאם להוראות הדין ובכלל זה, כיבוד זכויות יוצרים והגנה על פרטיות. היה וזיהיתם בתכנים שבאתר כי נעשה שימוש בשוגג בתצלום, יצירה וכיוצא בזה, תוך פגיעה בזכויות אלו, אנא פנו אלינו באמצעות דוא"ל:

[email protected]

הגנה על פרטיות:

ניתן לגלוש באתר וליהנות מהתכנים שבו ללא צורך ברישום. אין חובה להשאיר פרטים אישיים באתר.

shachar shachar מודעת לחשיבות השמירה על פרטיות הגולשים באתר ועל חשיבות שמירת המידע והפרטים הנמסרים לה ולכן, אינה אוספת כל מידע פרטני בזמן הגלישה באתר אלא אך ורק מידע שנמסר לה על ידי הגולש ומיוזמתו בלבד.

הפרטים האישיים שמילא הגולש באתר באמצעות טופס 'יצירת קשר', נאספים ונשמרים במאגרי shachar-shachar בלבד ואינם נמסרים לכל גורם אחר (צד שלישי), אלא אם ניתנה הסכמה מפורשת לכך, של מוסר הפרטים.

הרשמה באמצעות טופס 'יצירת קשר', מאפשרת ל- shachar-shachar לשלוח לנרשם, מעת לעת, מידע בדואר אלקטרוני. בכל מקרה, ניתן לפנות אלינו לעדכון פרטים, לשינויים ואף להסרה מהמאגר בכל עת, באמצעות דוא"ל: [email protected]. יש להדגיש כי הזנת פרטים כוזבים מהווה עבירה פלילית!

אבטחת מידע

shachar shachar ומי מטעמה, עושים מאמצים לאבטחת המידע באתר ובמערכות המשולבות בו. למרות זאת, קיים סיכון של חדירה למערכות האתר, חשיפת מידע ו/או שיבושים והפרעות לפעילות המערכת.

כל שיבוש/חדירה כמפורט לעיל, מהווים בעבירה פלילית! כל משתמש מתחייב שלא לבצע כל פעולה המיועדת לחדור שלא כדין למחשבי האתר ו/או לחדור למערכות האבטחה המגנות על המידע באתר או לסייע בפעולות כאמור.

במקרי שיבוש/חדירה, מעין אלו המפורטות לעיל, לרבות העברת המידע לצד שלישי כלשהו, האתר יהיה פטור מכל אחריות לכל נזק שייגרם לגולש באתר.

 

הכי טוב שנדבר

אפשר לשלוח לי הודעה בטופס הזה או להתקשר: