fbpx

המזגן – טעות אסטרטגית קריטית

חום יולי אוגוסט 40 מעלות בצל, חם! חם!

חם! הלכתי עם לקוחה (שמזמן הפכה להיות חברה).

שירה ירון – מגעים מדויקים, לבדוק חללים לטובת הרצאה שהיא מעלה בקרוב                                                         

בדקנו כמה וכמה מקומות המחירים נעו

בין 150 ₪ לשעה עד 200 ₪ לשעה + מע"מ.

פינת ישיבה, עמדת קפה, ברקו, סה"כ די סביר וסטנדרטי.

האחרון בסבב שבדקנו, ביקש 300 ₪ + מע"מ לשעה, בטלפון הוא דיבר על סטנדרטים ועיצוב ברמה גבוהה.

הוא יודע שהוא יקר אבל הוא גם יודע מה הוא נותן.

הגענו למתחם, אכן סטנדרט גבוהה, עיצוב מושקע

עזרים דיגיטליים משוכללים וחם…חם…חם…

הוא מדבר ואנחנו נוטפות זיעה.

תגיד "מה עם המזגן?" אנחנו שואלות. והוא עונה: "יש לי שריטה, אני לא סובל מזגנים" "יש בכל כיתה מזגן וכרגע אין אף אחד, ובשביל 10 דק סיבוב אני לא אפעיל את המזגנים, אבל ברגע ששוכרים כיתה יש מזגן בכל כיתה".

הוא מדבר ואנחנו רק רוצות לסיים, לצאת ללכת, אנחנו אוספות את התיק והוא מבקש עוד רגע לפני שאנחנו הולכות, להסביר לנו עוד כמה דברים….

אבל אנחנו כבר בדלת, "נדבר איתך" אנחנו אומרות וכבר יוצאות למעלית והוא אחרינו ממשיך להסביר.

נכנסנו למעלית הסתכלנו אחת על השנייה ולא היה צורך במילים " איך סטנדרטים גבוהים?!" אם בפגישת מכירה אתה לא מפעיל מזגן בשביל לחסוך כמה שקלים???

 

אז מה אני אומרת? WALK THE TALK

אם אתם מדברים על סטנדרטים גבוהים, הם צריכים להיות גבוהים מהרגע הראשון: משיחת הטלפון, מפגישת ההכרות, או מפגישה

עם לקוח פוטנציאלי בקרן רחוב.

תהיו מקצוענים עד הסוף: תזמינו לקפה, תעמדו בזמנים, אם אתם מקבלים לקוחות בבית, תהיו ערוכים: חלל מסודר, כיבוד, מזגן.

כי כמו שאומרת הקלישאה "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני"

עסקים עושים עם אנשים

ואנשים הם מכלול של רגשות,

מחשבות, אמונות, ניסיון חיים.

רוצים להצליח בעסקים?!

תלמדו לראות את האדם מולכם.

 

מזגן - על רקע בחורה נוטפת זיעה

אולי גם זה יעניין אותך...

הכי טוב שנדבר

אפשר לשלוח לי הודעה בטופס הזה או להתקשר: